Pedagógiai Szakmai Napot tartottak Budaörsön
- Budaörsi INFÓ
- 2022 október 11.
(Budaörs, 2022. október 12. – Budaörsi Infó) 2022. október 10-én Pedagógiai Szakmai Napot tartottak Budaörsön, az 1. Számú Általános Iskola aulájában. A rendezvény főszervezője Budaörs Város Önkormányzata volt.
A rendezvény regisztrációval kezdődött, majd pedig a Kollektív Alternatív Zeneműhely rendhagyó koncertjével folytatódott, amiben részt vett a jelenlévő tanárok egy része is kórusként.
A moderátor Fröhlich Kristóf, a Budaörsi Latinovits Színház színésze volt.
Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármesterének köszöntője után a szakmai nap plenáris előadásai következtek.
Előadást tartott:
Kiss Kinga, gyermek-és serdülő klinikai szakpszichológus, integratív gyermekterapeuta
Gyerekek és felnőttek az online térben
Petróczi Gábor, tanügyigazgatási szakértő, címzetes főiskolai docens
Mókuskerékben – aktuális pedagógiai, tanügy-igazgatási feladatok a köznevelési intézményekben
A két előadást a Budaörsi Latinovits Színház – „Az osztály vesztese” c. előadás részlet követte (Szőts Orsolya, Fröhlich Kristóf, Vrabecz Botond).
További előadások:
Petróczi Gábor, tanügyigazgatási szakértő, címzetes főiskolai docens
A pedagógusok leggyakoribb foglalkoztatási problémái
Kiss Kinga, gyermek-és serdülő klinikai szakpszichológus, integratív pszichológus
Gyermeknevelés napjainkban – az online élet kihívásai
Dr. Jármi Éva, pedagógiai szakpszichológus
Iskolai bántalmazás (bullying) megelőzése óvodában, iskolában – A Budapest Bullying Prevenciós (BPBP) Program
Dr. Kelemen Lajos, pszichológus
Barangolás az óvodás gyerekek érzelmi világában
Fléger Ildikó művészetterapeuta, oktatásszervező, ADHD Szülőcsoport vezető
Bethesda Gyermekkórház – ADHD-val élni és Élni hagyni
Borsányi Árpád, klinikai gyermek és serdülő szakpszichológus, oktató-vezető alapozó mozgásterapeuta, homloklebeny tréner
Homloklebeny terápia: mozgásos gyakorlatok a végrehajtó funkciók fejlesztéséhez gyermekeknél és felnőtteknél
Bócz Péter, tanulásmódszertani tréner, Lantos Tanulási Stratégiák
Tanulj meg tanulni! – Tanítsd meg tanulni!
Török Judit, pedagógiai módszertani tanácsadó, mediátor
Resztoratív szemlélet lehetőségei az óvodai és iskolai közösségek (szülők-gyermekek-pedagógusok) konfliktuskezelési gyakorlatában Műhelymunka az EgyKő (Egyensúlyban-Közösségben) projekt részvételével.
Prievara Tibor, pedagógus, nyelvtanár
Gamifikáció az oktatásban Kiút az értékelési csapdából. Vajon egy egyest hány ötössel lehet kijavítani?
Monoriné Papp Sarolta, Közoktatási szakértő, iskolafejlesztési tanácsadó, kritikus barát
Mitől működik?! Megoldásközpontú iskolafejlesztés a gyakorlatban Mitől működik, vagy éppenséggel mitől nem működik egy tanítási óra – egy tantestület – ad’ absurdum egy ország oktatási rendszere?
Borda Hajnalka, német nemzetiségi referens – Fenntartható nemzetiségi nyelvoktatás a városunkban
50 éves a német nyelvoktatás Budaörsön
Simon Dóra, edukációs és CSR csoportvezető
Környezettudatosság az óvodában, iskolában
facebook:
0 Komment