Közszolgáltatások Budaörsön – A Budaörshő Kft. az új távhőszolgáltató 2022-től
- Budaörsi Infó
- 2022 január 03.
(Budaörs, 2022. január 3. – Budaörsi Infó) Korábbi cikkünkből tájékozódhattak, hogy 2022. elejétől a Fővárosi Közterület-fenntartó jogutódja, a BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. (BKM) Budaörs új hulladékgazdálkodási közszolgáltatója az érdi cég helyett. Az első munkanapjuk: 2022. január 3. További változás, hogy a távhőszolgáltatásról is új szolgáltató, a BUDAÖRSHŐ Kft. fog gondoskodni. Ez utóbbi váltásról közlünk tudnivalókat olvasói kérésre.
A következő 25 évben – koncessziós szerződéssel – a Veolia Energia Magyarország Zrt. végzi a távhőszolgáltatást Budaörsön a BTG helyett.
Ez a cég nyerte el a budaörsi önkormányzat közbeszerzési eljárását a városi szintű távhőszolgáltatással kapcsolatos feladatokat és fejlesztések ellátására.
A Veolia Energia Magyarország Zrt. a távhőszolgáltatási tevékenység tényleges ellátására BUDAÖRSHŐ Kft. néven koncessziós társaságot alapított.
A multinacionális hátterű Veolia csoport Magyarország egyik vezető közművállalata. A budaörsi székhelyű 1985-ban alapított cég az energetika, a víziközmű, a hulladékkezelés és az építőipar területén tevékenykedik. Jegyzett tőkéje: 14 174 454 800 HUF. Nettó árbevétele: 29 479 098 400 Ft. Utolsó létszámadata: 487 fő.
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGEI
Adminisztrációs kérdésekkel (névátírás, lakcímváltozás, számlázás) személyesen, telefonon és elektronikus úton is fordulhatnak helyi kollégáikhoz az alábbi elérhetőségeken:
A BUDAÖRSHŐ Kft. személyes ügyfélszolgálati irodájának címe: 2040 Budaörs Napsugár sétány 7.
Telefonszám: +36 23 885 425
E-mail: ugyfelszolgalat@veolia.com
Hétfő: 07:30-15:30, Szerda: 07:00-19:00
Péntek: 07:30-12:30
Műszaki meghibásodás esetén hívják a díjmentes hibabejelentőt, ahol a hét minden napján 0-24 óráig rendelkezésre állnak: +36 80 180 023.
A távhővel kapcsolatos ügyfélszolgálat:
– Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
– Mérőóra állásokat rögzít;
– Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
– Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
– Adatrögzítést, módosítást végez;
– Számlabefizetéseket fogad;
– Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
– Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
– Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők:
– Szerződés/megállapodás megkötése;
– Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
– A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
– Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
A jövőben a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében elérhető lesz a https://tavho.veolia.hu/ weboldalukon egy online ügyfélszolgálat is, ahol regisztrációt követően lehetőség nyílik az online ügyintézésre.
Az online ügyfélszolgálat szolgáltatásai:
– értesítési adatok módosítása,
– mérőállás bejelentés,
– e-számla igénylés és letöltés,
– bankkártyás fizetés,
– Üzenetküldés (chat),
– dokumentumok letöltése,
– dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
Fontos tudnivaló, hogy az online ügyfélszolgálati felület regisztrációt igényel. A regisztrációhoz a legutóbbi távfűtési számla sorszámára, annak pontos összegére és az ügyfélkódra lesz szükség.
Az ügyfélkód megegyezik a szerződéses folyószámla azonosítóval, amit a számla harmadik oldalán található meg.
ÁRAK
A szolgáltatóváltás nem befolyásolja az árakat. A távhő a lakossági felhasználók számára hatósági áras szolgáltatás.
SZÁMLÁZÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
A lakossági ügyfelek 2022 februárjában már csak az új szolgáltatótól kapnak számlát, az alapdíjról és a hődíjról.
A havi számlákat minden hónap 15-e körül kapják meg, azok befizetési határideje minden esetben az adott hónap utolsó napja lesz.
A hődíj elszámolása a korábban megszokottak szerint fog történni. A BTG Nonprofit Kft. a 2021.december
31-ig terjedő időszakra vonatkozóan elszámoló számlát készít, a BUDAÖRSHŐ Kft. pedig 2022. január 1-től az aktuális havi távhőszolgáltatással kapcsolatos számlákat bocsájtja ki.
A számla tartalmával kapcsolatos kérdések esetén továbbra is forduljanak bizalommal a helyi ügyfélszolgála-
ti iroda munkatársaihoz, akik készséggel adnak felvilágosítást a számlát érintő tételekkel kapcsolatban.
Amennyiben csoportos beszedési megbízással kívánják rendezni a számláikat, a csoportos beszedést a számlavezető bankjuknál és az új szolgáltatónál is kezdeményezni kell ahhoz, hogy teljesüljön a megbízás. A banknál megadandó ügyfélszám megegyezik a szerződéses folyószámla azonosítóval, amelyet a számla harmadik oldalán találhatnak meg, tehát a megbízás elindítására csak az első távhőszolgáltatási számla megérkezése – 2022. február – után lesz mód.
A szükséges GIRO azonosító: A27482593
A korábbi szolgáltató számára adott megbízást az új szolgáltatóra módosítani kell.
A BTG Nonprofit Kft. a törvényi rendelkezése alapján a folyamatos és biztonságos távhőellátás biztosításához a szükséges adatok teljes körét átadja az új szolgáltató a BUDAÖRSHŐ Kft. (székhely: 2040 Budaörs, Szabadság út 301, adószám: 27482593-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-216245) részére.
Az aktuális folyamatban lévő ügyfélpanaszok és a tartozással kapcsolatos ügyek kezelője továbbra is a BTG Nonprofit Kft. marad:
További információkat, elérhetőségeket és linkeket is találnak a budaörsi közszolgáltatásokról korábbi cikkünkben:
(Budaörsi Infó)
facebook:
0 Komment