Címellenőrzést tart a hivatal Budaörsön
- Budaörsi Infó
- 2014 november 20.
A Hivatal munkatársai a város egész területén címellenőrzést végeznek. Minden munkatársunk rendelkezik a Jegyző írásos megbízásával a feladat végrehajtására, ami bármikor ellenőrizhető.
A jegyző tájékoztatója:
Tájékoztatom Budaörs lakosságát, hogy a Hivatal munkatársai a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény (Nyilvántartási törvény), 39. §-ban, valamint Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek elnevezéséről, valamint azok jelöléséről szóló 68/2004. (XII.01.) számú Önkormányzati rendeletében foglaltak alapján a város egész területén címellenőrzést végeznek. Minden munkatársunk rendelkezik a Jegyző írásos megbízásával a feladat végrehajtására, ami bármikor ellenőrizhető.
A munkatársak a vonatkozó jogszabályok – különös tekintettel a Nyilvántartási törvény 28/A §-ban foglaltak- alapján jogosultak ellenőrizni:
a) a közterület nevét és jellegét;
b) a ház számát, ezen belül az épület, lépcsőház, szint, emelet és ajtó számát, illetve megjelölését.
Azon ingatlanok esetében ahol a nyilvántartás adatai és a helyszín tapasztalatai között eltérés mutatkozik (vagy a helyszínen külső szemrevételezés alapján a cím nem állapítható meg pontosan), tájékoztatót helyeznek a postaládába. Kérem, hogy a tájékoztatón feltüntetett telefonszámon a pontosítások érdekében szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot a Hivatal munkatársával.
Az Önkormányzati rendelet 13-és 14. §-ban foglaltak alapján az ingatlan tulajdonosa köteles az ingatlanát saját költségére házszámtáblával ellátni, valamint annak folyamatos karbantartásáról gondoskodni. A házszámtáblát a házzal szemben állva, jól látható helyen, a házfalra vagy a kerítésre kell elhelyezni.
Megértésüket és segítő közreműködésüket köszönöm!
Budaörs Város Jegyzője
(forrás: budaors.hu)
facebook:
0 Komment