Zárva tart a Polgármesteri Hivatal, de a kormányablak-busznál lehet ügyet intézni
- Budaörsi INFÓ
- 2019 február 28.
(Budaörs, 2019. február 28. – Budaörsi Infó ) 2019. március 4-én (hétfőn) 18.00 órától 2019. március 5-én (kedden) 14.00 óráig a Budaörsi Polgármesteri Hivatal aulája technikai okok miatt zárva lesz. Kedden 8 és 14 óra között a járási hivatal egy kormányablakbusz beállításával fogadja az ügyfeleket a Városháza feletti parkolóban.
A Budakeszi Járási Hivatal tájékoztatása szerint 2019. március 5-én (kedden) 8:00 – 14:00 óráig, a Polgármesteri Hivatal parkolójában (2040 Budaörs, Szabadság út 134.) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
útlevél ügyintézés;
vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
járművek forgalomból történő kivonása;
jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
adatletiltási kérelmek átvétele;
egyéni vállalkozói ügyek intézése;
ügyfélkapu regisztráció;
Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.
Az ügyfélfogadás dátuma és időtartama a kedvezőtlen időjárásra tekintettel változhat!
(Budaörsi Infó)
facebook:
0 Komment