Pályázatot írt ki a Budaörsi Önkormányzat telekbérlésre

(Budaörs, 2016. július 27. – Budaörsi Infó) Budaörs Város Önkormányzata határozatlan időre bérbe kíván adni egy 1033 négyzetméteres, Puttony utcai, „szőlő” megnevezésű ingatlant. A hasznosításra az önkormányzat nyílt pályázatot hirdetett, a pályázat beadási határideje 2016. augusztus 19. péntek 12.00 óra.

 

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Budaörs Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 149/2016. (VI.13.) TFVB. számú határozata alapján nyílt pályázatot hirdetett a Budaörs, Puttony utca 8860/1 hrsz.-ú, 1033 m2 alapterületű, Budaörs Város Önkormányzata kizárólagos tulajdonában lévő ingatlan bérbeadás útján történő hasznosítására.

 

A pályázat tárgya:

Budaörs Város Önkormányzata határozatlan időre bérbeadás útján hasznosítani kívánja a tulajdonát képező Budaörs, Puttony utca 8860/1 hrsz.-ú, 1033 m2 alapterületű, „szőlő” megnevezésű ingatlanát.

 

A pályázók köre:

– természetes személyek,
– a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. §-a szerinti átlátható szervezetek (gazdasági társaságok, civil szervezetek, stb.).

 

Az ingatlan bemutatása:

Az ingatlan a város központjától Ny-ra, a Szabadság úttól É-ra, Alsószállás városrészben található, a Puttony utca és a Muskotály utca között, enyhén lejtős felszínű, hosszúkás alakú telek, környezetében lakóházak, hétvégi házak, telkek találhatók. A közművek közül jelenleg csak a villamosenergia-szolgáltatás (légkábelen) megoldott. Az utcák jelentős része rendkívül keskeny földút, rövid szakaszokon rossz minőségű aszfalt, illetve betonelemekkel kirakott. A felszíni vízelvezetés megoldatlan. Az ingatlanon jelenleg egy kb. 15 m2 alapterületű tégla építmény áll.
Az ingatlan alapterülete: 1033 m2.
Közművek: áram az utcában
Megközelíthetőség: föld ill. beton út

 

Az ingatlanra vonatkozó építésügyi követelmények:

Az ingatlan Budaörs Város Helyi Építési Szabályzatáról szóló 24/2014. (IX.29.) önkormányzati rendelete alapján Mk-2 Alsószállás kertes mezőgazdasági övezetben helyezkedik el. Beépíthetősége 3%, a beépíthetőséghez szükséges minimális telekszélesség 18 m, amit a Budaörs, 8860/1 hrsz-ú ingatlan telekszélessége nem ér el, ezért önmagában nem beépíthető, csak a szomszédos ingatlanokkal összevontan. Az ingatlanra 15 m2 alapterületű épület létesíthető, ennél nagyobb épület létesítéséhez a szomszédos telkekkel való telekalakítás, valamint közüzemi ivóvíz szolgáltatás és szennyvízelvezetés kiépítése szükséges. Az ingatlant útszabályozás érinti.

 

A bérleti idő:

A bérlet határozatlan idejű, bármelyik fél által 1 hónapos rendes felmondási idővel megszüntethető, a bérlőnek vállalnia kell, hogy a felmondási idő végére kiüríti és elhagyja az ingatlant. A bérlőt sem előbérleti jog, sem elővásárlási jog nem illeti meg.

 

A bérleti díj:

A bérleti díj minimális mértéke: 12.396,- Ft + ÁFA/hó.
A bérleti díj minden év január 1. napjától az előző évi KSH által közzétett infláció rátájával emelkedik.
A havi bérleti díj összegére a pályázónak kell ajánlatot tennie!

 

Óvadék:

Az óvadék mértéke 3 havi bruttó bérleti díj összege, amelyet a szerződéskötéskor kell megfizetni. Az óvadék visszajár a szerződés bármely okból történő megszűnése esetén, amennyiben a bérleti szerződésben foglaltak szerint annak felhasználására nem került sor.

 

A bérleményben folytatható tevékenység:

A vonatkozó jogszabályokra tekintettel a bérlő által a pályázatában megjelölt tevékenység, amelyhez a szükséges engedélyeket és hozzájárulásokat a bérlő saját költségén köteles beszerezni. Engedélyköteles tevékenységet csak jogerős engedély birtokában lehet megkezdeni.

 

Az ingatlan megtekinthető:

Az ingatlan megtekinthető Budaörsi Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Osztályával, a 23/447-861 telefonszámon történt előre leegyeztetett időpontban.

 

A pályázatnak a következőket kell tartalmaznia:

A pályázó adatai:
– magánszemély esetében: név, születési hely és idő, anyja neve, lakcím, személyi igazolvány szám, személyi azonosító, adóazonosító jel, telefonszám, e-mail cím,
– jogi személy esetében: cég neve, székhelye, képviselő neve, adószám, cégjegyzékszám, bankszámlaszám, telefonszám, e-mail cím.
egyéni vállalkozói igazolvány másolata, 60 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat másolata, aláírási címpéldány másolata
a pályázó által folytatni kívánt tevékenység megjelölése
a pályázó által megjelölt tevékenység végzésére vonatkozó jogosultság igazolása
pályázó nyilatkozata arról, hogy a kiíró Önkormányzattal szemben semminemű tartozása nem áll fenn, önkormányzati igazolás helyi adók megfizetéséről
a kiírásban foglalt feltételek teljesítésére vonatkozó kötelezettségvállalás
a pályázó által ajánlott bérleti díj összege (minimális bérleti díj: 12.396,- Ft + ÁFA/hó)

 

A pályázat benyújtásának határideje:          

2016. július 22. (péntek) 12:00 óra

Amennyiben a benyújtási határidőig, 2016. július 22. napjáig érvényes pályázat nem érkezik, a benyújtási határidő 2016. augusztus 19. napjáig kiíró külön döntése nélkül meghosszabbodik.

 

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatokat zárt borítékban, 1 példányban kell benyújtani Budaörs Város Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatára 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
A borítékon csak a “Pályázat: Budaörs, 8860/1 hrsz ” jeligét kérjük feltüntetni.
A határidőn túl benyújtott pályázat nem kerül elbírálásra.

Érvénytelen a pályázat, ha nem felel meg a pályázati felhívásban, illetve a jogszabályokban foglalt feltételeknek. A pályázaton kizárólag az vehet részt, akinek az Önkormányzattal szemben lejárt köztartozása nem áll fenn. A pályázaton gazdálkodó szervezet vagy polgári jogi társaság képviselője, mint pályázó egyidejűleg magánszemély pályázóként nem vehet részt.

Amennyiben a benyújtott pályázat formai vagy tartalmi szempontból hiányos, Budaörsi Polgármesteri Hivatal Műszaki Ügyosztály Városépítési Irodájának Vagyongazdálkodási Osztálya a pályázatok benyújtási határidejétől számított 15 munkanapon belül 15 napos határidő kitűzésével, egyszeri alkalommal hiánypótlásra hívja fel a pályázót a hiánypótlás tárgyának meghatározásával, melynek keretében az előírt hiányosságok egyszeri alkalommal pótolhatók.

A pályázó a hiányt határidőben pótolja, ha a hiánypótlási határidő utolsó napján a felszólításban meghatározott dokumentumok Budaörs Város Önkormányzatához beérkeznek. A hiánypótlási határidő nem hosszabbítható meg, elmulasztása esetén nincs helye igazolásnak. A hiánypótlási határidő elmulasztása, illetve a nem teljes körű hiánypótlás a pályázat elbírálásából történő kizárást eredményez.
 

A pályázat elbírálása:

A rangsoroláskor alkalmazott értékelési szempontok:
az ajánlott bérleti díj összege
a folytatni kívánt tevékenység

A pályázatok elbírálásáról Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testülete a beadási határidőt követő 90 napon belül dönt, az eredményről a döntést követő 15 munkanapon belül tájékoztatja a pályázókat.
Az Önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat nyertesét az eredményéről szóló közlés kézhezvételétől számított 30 napig ajánlati kötöttség terheli, amely ideig a pályázatban meghatározott feltételekkel köteles a pályázat kiírójával bérleti szerződést kötni.
Abban az esetben, ha az Önkormányzat hirdet második helyezettet és a pályázat nyertesével nem jön létre a szerződéskötés, akkor a bérleti szerződés a második helyezettel kerül megkötésre.

 

További felvilágosítás Budaörsi Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Osztályánál a 06/23-447-861-es telefonszámon kérhető.

 

(Forrás: budaors.hu)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.