Adhat Vonal néven új telefonos adományozási rendszer indult

Új telefonos adománygyűjtési rendszer indult útjára Adhat Vonal néven, amely a különböző civil szervezetek pénzadomány-gyűjtési igényeit integrálja.

 

A Nonprofit Információs és Oktató Központ Alapítvány (NIOK) és három telefonszolgáltató összefogásában megteremtett Adhat Vonallal egy olyan gyors és kényelmes, mindenki számára könnyen elérhető adományozási rendszer jött létre, amely elősegíti az adományozási kultúra és a civil társadalom fejlődését – hangzott el a program szerdai bemutatóján Budapesten.

A 13600-as telefonszám felhívása után már 41 kisebb és nagyobb civil szervezet támogatható hívásonként 250 forinttal. Az Adhat Vonal a Telekom vezetékes és mobilhálózatából, valamint a Telenor és a Vodafone hálózatából hívható.

A www.adhatvonal.hu internetes oldalon megtalálható a programban részt vevő szervezetek bemutatkozása illetve kétjegyű kódjuk, amelynek megadásával történik meg a telefonos adományozás. Az érdeklődőket a honlapon a szervezetek tájékoztatják adománygyűjtésük céljáról és a hívások számának aktuális állásáról is.

Az adományvonal használatára jelentkezhetnek közhasznú szervezetek, alapítványok, egyesületek vagy akár nonprofit gazdasági társaságok is. A pályázat szerdától elérhető a www.nonprofit.hu és a www.adhat.hu internetes oldalakon.

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.