Praktiker: jön a személyes tanácsadás, egyszerűsödik a vásárlás – A változások a budaörsi és a Bécsi úti áruházakban kezdődnek
- Budaörsi Infó
- 2025 október 06.
(Budaörs, 2025. október 6. – Budaörsi Infó / Sajtóközlemény) Több újítást, közöttük személyes tanácsadást vezet be idén ősztől az országos hálózattal rendelkező Praktiker barkácslánc, derült ki a Bécsi úti áruházukban 2025. október 3-án délelőtt tartott sajtóeseményen. A szeptemberben elindult Otthon Start miatt különösen az otthonfelújítás előtt állók, építkezők számára jelenthet ez könnyebbséget. A változások a budaörsi és a Bécsi úti áruházakban kezdődnek, és a tervek szerint a jövőben egyre több egységben találkozhatnak velük a vásárlók. Megújulnak a vásárlóterek, és az összetettebb kérésekkel (például felújítással, építkezéssel) érkező vásárlókat külön tanácsadók, úgynevezett márkanagykövetek segítik projektjeik megvalósításában.
Személyes tanácsadással és több új szolgáltatással segíti a vásárlókat a magyar tulajdonban lévő barkácslánc 2025 őszétől. A változásokkal először a budaörsi, valamint a Bécsi úti Praktiker áruházakban lehet találkozni.
A vásárlótér átalakítása Budaörsön látható elsőként: átláthatóbb, és még jobban igazodik a vásárlói igényekhez, tájékozódási szokásokhoz. Szintén ebben az egységben immár rapid parkoló is segíti a gyors áruszállítást. Az újítások célja, hogy a tájékozódás könnyebb, a vásárlás kényelmesebb legyen, összességében növekedjen a vásárlói élmény.

A 23 áruházat működtető Praktikernél a nagyobb projektet megvalósító, például Otthon Start hitellel rendelkező vásárlókat úgynevezett márkanagykövetként dolgozó kollégák segítik személyes tanácsadással. Részletes szakértői támogatást kapnak tőlük azok, akik például konyha- vagy fürdőszobafelújításba kezdtek, esetleg építkeznek. Flórián László, a Praktiker ügyvezető igazgatója elmondta: vásárlóink egyre gyakrabban nem egy-egy terméket, hanem komplett megoldásokat keresnek. A márkanagyköveti programmal és az áruházi fejlesztésekkel a Praktiker azt támogatja, hogy a projektek a tervezéstől a kivitelezésig gördülékenyebben legyenek megvalósíthatók. A személyes tanácsadók szükség esetén videóhívással minden áruházból elérhetőek.

A márkanagykövetek a vásárlókkal együtt tekintik meg a szükséges termékeket, és ha kell, bevonják a szakeladókat, valamint a logisztikai kollégákat is a termékkiválasztásba, az áru-összekészítésbe. Ha például valaki konyhát újít fel, tanácsot adnak a tervezéshez, végigkísérik a vásárlót a szükséges osztályokon, és segítenek összeállítani a listát a burkolattól a világításig. A márkanagykövetek egyfajta tudásközpontként is működnek a Praktikerben: digitális eszközeikkel akár más áruházakban tartózkodó szakértőket is elérhetnek – így segítenek a megfelelő, személyre szabott megoldás megtalálásában.
A Praktiker az elmúlt években új egységeket nyitott Székesfehérváron, Debrecenben és Veszprémben. Folyamatosan fejleszti online áruházát, amely kategóriájában a legnagyobb forgalmú magyar online webshop, amelyet több díjjal is elismert a szakma. A vállalat 2025-ben elnyerte az „Év Barkácsáruház Üzletlánca” címet a Trade Magazin Év Kereskedője versenyén, elismerésként vásárlóközpontú működéséért és folyamatos megújulásáért.

A Praktiker az egyik legismertebb, komoly hagyományokkal rendelkező barkácsáruház. A magyar barkácspiac meghatározó, országos hálózattal rendelkező szereplője. 1998 óta van jelen hazánkban, 2016 óta a Wallis Csoport tagjaként százszázalékos magyar tulajdonban, stabil pénzügyi háttérrel, évről évre meghatározó piaci részesedéssel. A vállalat 23 áruházat, valamint egy online shopot működtet Magyarországon. Üzleteinek összterülete országszerte nagyságrendileg 150 ezer négyzetméter, munkatársainak száma megközelítőleg 1500 fő. 2023-ban megújult webshopja barkács kategóriában a legnagyobb forgalmú magyar online áruház a PwC E-toplista 2024 alapján. A Praktiker 2025-ben elnyerte az „Év Barkácsáruház Üzletlánca” címet a Trade Magazin Év Kereskedője versenyén. A magyar barkácsáruház fontosnak tartja, hogy gyors és személyre szabott választ adjon az otthonokkal kapcsolatos igényekre. Missziója: segíteni vásárlóit abban, hogy büszkék lehessenek környezetükre.
(Sajtóközlemény/x)
facebook:












0 Komment