Újra megnyílt a népligeti BKK-ügyfélközpont

Az M3-as metróvonal felújított déli szakaszának átadása után, csütörtökön ismét megnyílt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) népligeti ügyfélközpontja.

 

 

A BKK közölte, az ügyfélközpont újranyitásával megszűnt a népligeti metróállomásnál, a felszínen lévő átmeneti konténerpénztár.

A központban a jegyek és bérletek megvásárlása mellett lehetőség van méltányossági kérelmek benyújtására, panaszok bejelentésére, pótdíjak rendezésére, információkérésre, valamint a taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre – tették hozzá.

Az ügyfélfogadó terekben a koronavírus-járvány miatt a 6 évnél idősebbek számára kötelező a szájat és orrot egyaránt eltakaró maszk viselete, és egyidejűleg csak annyi ügyfél lehet bent, ahány pult üzemel.

A többihez hasonlóan a népligeti ügyfélközpont is minden nap 7 és 19 óra között tart nyitva. MTI

 

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.