Ütemezett ügyfélfogadás a NAV-nál

(Budaörs, 2020. március 16. – Budaörsi Infó/NAV) A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

 
Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért azt kérik az ügyfelktől, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

A járvány terjedését csak felelősségteljes hozzáállással lehet megállítani!
Tegyen Ön is azért, hogy csökkenjen az új megbetegedések száma!

 

(Budaörsi Infó/NAV)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.