Ajándéktárgyak tervezésére írt ki dizájnpályázatot a BKK

A MOL Bubi budapesti közbringarendszert reprezentáló ajándéktárgyak tervezésére, valamint grafikai tervezésre írt ki pályázatot a MOL és a Budapesti Közlekedési Központ.

 

A pályázat célja a BKK ajándéktárgy-kínálatának bővítése a közbringarendszert bemutató egyedi, kreatív, újszerű elemekkel, amelyek nemcsak szuvenírként népszerűsítik a MOL Bubi értékeit, de megállják a helyüket dizájntárgyként is.

 

A pályázók választhatnak, hogy előre megadott tárgyakra készítenének grafikai tervet, vagy szabadon választott ajándéktárgyat terveznek, esetleg mindkettőt – mindezt a MOL Bubi közbringarendszer eszmeiségéhez, arculatához, kommunikációjához kapcsolódva. A szakmai zsűri, illetve a közönség által nyertesnek ítélt pályázati munkákért iPad Air2-t, fesztiválbelépőt, valamint MOL Bubi éves bérletet nyerhetnek. A terveket a BKK 2016. május 20. és június 8. között várja.

Az ügyfélközpontokban jelenleg kapható ajándéktárgyak mellett a MOL Bubi márkához kapcsolódó ajándékok árusítását is céljául tűzte ki a BKK a kínálat bővítése, valamint a közbringarendszer további népszerűsítése érdekében. A leendő egyedi forma- és színvilágú MOL Bubi ajándéktárgyak nemcsak a közbringa-használók, de mindazon vásárlók kedvelt tárgyai lehetnek, akik a BKK ügyfélközpontjaiban megfordulnak.

A most kiírt dizájnpályázat két különálló feladatból áll: egyrészt olyan, a MOL Bubi arculatához illő grafika tervezése, amely illeszkedik a MOL Bubi arculatához, illetve segíti a közbringarendszer kommunikációját; másrészt olyan termékek tervezéséből, amelyek szintén megfelelnek a fentiekben megfogalmazott céloknak. A pályázók szabadon dönthetnek arról, hogy a grafikai tervezés kategóriában indulnak-e, vagy a szabadon választott termék tervezését választják, esetleg mindkettőt. A BKK olyan grafikai terveket és tárgyötleteket vár, amelyek akár a tinédzser, akár az idősebb korosztály számára is elfogadhatóak és érthetőek. A terveknek illeszkednie kell a MOL és a BKK kommunikációjához, vagyis a pályaművek nem sérthetik a két vállalat tevékenységét semmilyen módon.

A beérkezett pályaműveket szakmai zsűri bírálja majd el, amelynek tagjai:

Szalay-Bobrovniczky Alexandra humán főpolgármester-helyettes, Budapest Főváros Önkormányzata

Dr. Szűcs Panni, a BKK kommunikációs igazgatója,

Szollár Domokos, a MOL kommunikációs igazgatója,

Auth Attila, a Magyar Képzőművészeti Egyetem adjunktusa, valamint

Lublóy Zoltán designer, a MOME egyetemi adjunktusa.

 

Ugyanakkor a nagyközönségnek is lehetősége lesz szavazni a MOL Bubi Facebook-oldalán. A zsűri díjazottjai a grafikai tervezés kategóriában iPad Air2-t, illetve a szabadon választott tárgy tervezése kategóriában nyári fesztiválbelépőt nyerhetnek, míg két a közönségdíjas egy-egy 1 éves MOL Bubi bérletet kap majd.

A pályázattal kapcsolatban további részletek a http://molbubi.bkk.hu/designpalyazat.php címen olvashatók. A pályázati anyagok leadására 2016. május 20. és június 8. között van lehetőség.

A MOL Bubi közbringarendszer Budapest új közösségi közlekedési rendszere. Az almazöld kerékpárok a belváros fontos csomópontjain található gyűjtőállomásokon bérelhetők és adhatók le. A rendszer egyesíti az egyéni közlekedés szabadságát a kötöttpályás közlekedés megbízhatóságával. A 2014 ősze óta létező közbringarendszer 98 gyűjtőállomásból és 1150 kerékpárból áll, negyedéves, féléves vagy éves bérlettel, illetve 24 órás, 72 órás és 7 napos jeggyel vehető igénybe a hét minden napján, 0–24 óráig.

 

(BKK)

facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.