2011: Nyári ügyfélfogadási rend a budaörsi Okmányirodában

A változás 2011.  június 6-ától, hétfőtől érvényes:

 

Csak ELŐZETES IDŐPONTFOGLALÁS alapján fogadjuk ügyfeleinket:

Keddenként: 8.00 – 12.00 –ig és 12.30 – 15.45-ig

Szerdánként: 12.30 – 15.45 –ig

Péntekenként: 8.00 – 11.45 –ig

 

Előzetes időpontfoglalás NÉLKÜL IS fogadjuk ügyfeleinket:

Hétfőnként: 12.30 – 17.45 –ig

Szerdánként: 8.00 – 12.00 –ig

Csütörtökönként: 12.30 – 17.45 –ig

 

Egyes űrlapok olvasásához, kitöltéséhez az Adobe Reader szükséges, amelynek legújabb magyar nyelű verziója ingyenesen letölthető innen.

Anyakönyvi igazgatási ügyek
Gépjármű-igazgatási ügyek
Egyéni vállalkozói ügyek
Lakcímbejelentés és lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
Mozgásában korlátozott személy parkolási igazolvány igénylése
Személyi igazolvány (SZIG) ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu regisztráció
Vezetői engedély ügyek

 

Okmányirodai időpontfoglalás: + 36 (23) 447-951, +36 (23) 447-980

Időpont foglalás
Automatikus tájékoztató telefon: ÁTMENETILEG NEM ÜZEMEL

A vezető neve, beosztása Benkő István
Telefonszám + 36 (23) 447-980
Faxszám + 36 (23) 447-981
Postai cím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Elektronikus levélcím okmanyiroda@budaors.hu
Illetékességi terület Az ország bármely okmányirodájában intézhető (országos illetékességű) ügyfajtákat VASTAG betűkkel kiemeltük. 

A Budaörsi Okmányirodában kizárólag budaörsi lakosok által intézhető ügyfajtákat DŐLT betűvel jelöltük meg.

Okmányirodánkban kizárólag az okmányirodánk illetékességi területén (Budaörs, Biatorbágy, Herceghalom, Törökbálint) lakóhellyel, ennek hiányában tartózkodási hellyel (székhellyel) rendelkező ügyfelek által intézhető ügyfajtákat ALÁHÚZÁSSAL jelöltük.

Ügyfélfogadás
hétfő 1230-1745
kedd 0800-1200 és 1230-1545
szerda 0800-1200 és 1230-1545
csütörtök 1230-1745
péntek 0800-1145

Az iroda alá tartozó csoportok

Okmány Csoport
A vezető neve, beosztása Makrancziné Horváth Edit csoportvezető
Telefon + 36 (23) 447-980
Fax + 36 (23) 447-981
Postacím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Elektronikus levélcím okmanyiroda@budaors.hu
A szervezeti egység feladatai
  • gépjármű igazgatási ügyintézés (kérelemre),
  • gépjárművek forgalomból történő kivonása (hivatalból) és kapcsolódó ügyintézés,
  • egyéni vállalkozói igazolvánnyal kapcsolatos ügyek intézése,
  • adatszolgáltatás a nyilvántartásokból,
  • regisztráció az ügyfélkapu rendszerében
Ügyintézők Bartháné Hetzl Tünde, Dohnál Hajnalka, Lakatos-Ambrus Judit, Móricz Mária, Gyurkó Csilla, Babos Andrea, Gombkötő-Pál Gabriella, Nagy Szilvia, Juhász Dóra, Urbin Csilla, Melczer Noémi

 

Ügyfélszolgálati Csoport
A vezető neve, beosztása Kárpáti Mária csoportvezető
Telefon + 36 (23) 447-967
Fax + 36 (23) 447-969
Postacím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Elektronikus levélcím okmanyiroda@budaors.hu
A szervezeti egység feladatai A szolgálat munkatársai a hivatal teljes nyitvatartási ideje alatt a polgárok rendelkezésére állnak.
Tájékoztatnak, tevékenységükkel segítséget nyújtanak, és beadványokat vesznek át.
Feladataik közé tartozik az ügyfélirányítás a városháza épületében, valamint az előzetes időpont foglalások egyeztetést követő rögzítése.
Elkészült okmányokat, forgalmi rendszámokat, regisztrációs matricát adnak ki.
Ügyintézők Kappel Irén,

 

Anyakönyvi-népességi Csoport
A vezető neve, beosztása Nagy Tímea
Telefon + 36 (23) 447-980
Fax + 36 (23) 447-981
Postacím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Elektr. levélcím okmanyiroda@budaors.hu
A szervezeti egység feladatai
  • vezetői jogosultsággal kapcsolatos ügyintézés,
  • vezetői jogosultság szüneteltetése, vezetői engedély visszavonása,
  • személyi igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés,
  • útlevéllel kapcsolatos ügyintézés,
  • személyi azonosítóról és a lakcímről szóló hatósági igazolvánnyal (lakcímbejelentés és lakcímkártyával) kapcsolatos ügyintézés
  • mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyintézés,
  • népességnyilvántartás (letelepedett állampolgárok nyilvántartásba vétele, utólagos nyilvántartásba vétel, hazatérő magyar állampolgár nyilvántartásba vétele, külföldön élő magyar állampolgár nyilvántartásba vétele),
  • lakcímfiktiválás
  • anyakönyvi igazgatási ügyekkel
    (általában budaörsi területi illetékességgel járunk el. Az eltéréseket az anyakönyvi tájékoztató tartalmazza) kapcsolatos ügyintézés,
  • adatszolgáltatás a nyilvántartásokból,
  • regisztráció az ügyfélkapu rendszerében
Ügyintézők Frank Mátyásné, Blazsek Istvánné, Kőpataki Virág, Fehérváriné Herczeg Edit Krisztina, Hidvégi Judit, Markulia Diána

 

Anyakönyvvezető Hidvégi Judit anyakönyvvezető
Telefonszám + 36 (23) 447-946
Faxszám + 36 (23) 447-981
Postai cím 2040 Budaörs, Szabadság út 34.
Elektronikus levélcím okmanyiroda@budaors.hu
A szervezeti egység feladatai
Hatásköri tájékoztató
Illetékességi terület Budaörs
Ügyfélfogadás
hétfő 1300-1800
kedd
szerda 0800-1200 és 1300-1600
csütörtök
péntek 0800-1200

 


facebook:

0 Komment

Válasz küldése

Be kell jelentkeznie, a komment írásához.